Genre: Visual Novel
EAN: NDG6314087648
Reviewscore: 3.6 / 5

Buy now only for €34.99 €18.00
Bestel bij Amazon.nl €18.00
Arcade Spirits: The New Challengers - Nintendo Switch

**Arcade Spirits: The New Challengers** is het langverwachte vervolg op de hit-game **Arcade Spirits**, uitgebracht in 2019. Als een visuele roman boordevol liefde en pixels, biedt deze game een unieke ervaring waarin vriendschap en romantiek centraal staan, nu met een twist - dit keer beleef je het allemaal terwijl je zelf speelt in een bruisende speelhal! In een alternatieve realiteit, in het jaar 20XX waar arcades nooit zijn verdwenen, stap je in de schoenen van een ambitieuze gamer die streeft naar roem in de Fist of Discomfort 2 Pro Tour. Op zoek naar een teamgenoot, sluit je je aan bij een groep gamers die samenkomen bij Good Clean Fun, een bruisende plek waar pizza, wasserette en arcades samenkomen. Jij bent degene die het team moet smeden, hun dromen moet ontdekken en hen moet leiden naar de overwinning. Versla rivalen, verover toernooien, bouw relaties op en ontrafel een mysterieuze arcade-samenzwering terwijl je jouw team naar de top leidt! De game behoudt de kenmerkende elementen die fans kennen en liefhebben van Arcade Spirits, zoals meeslepende voice-acting voor emotionele momenten, indrukwekkende karakterkunst en meeslepende synthwave-muziek. Daarnaast introduceert het **The New Challengers** zes nieuwe personages om vriendschappen mee aan te gaan en romantiek te ontdekken, met ook enkele geliefde personages uit het eerste deel die terugkeren. Met een handige virtuele assistent genaamd Iris kun je je eigen persoonlijkheid tonen door vriendelijk, stabiel, eigenzinnig, moedig of flexibel te zijn tijdens interacties. Kies ervoor om te daten met wie je maar wilt, ongeacht voornaamwoorden, of focus je op het opbouwen van diepe vriendschappen. **The New Challengers** brengt ook nieuwe gameplay-functies naar de serie. Importeer je beslissingen uit het originele Arcade Spirits-spel en zie hoe de wereld van 20XX verandert op basis van jouw keuzes. Met een uitgebreide personage-maker kun je nu nog meer elementen van je personage aanpassen, wat zichtbaar zal zijn gedurende het hele spel. Ontwerp zelfs je eigen rivalen en zie welke verrassende wendingen hun interacties kunnen nemen! Voor een extra uitdaging kun je deelnemen aan **Fist of Discomfort 2**, een strategische minigame waar je wereldveranderende effecten kunt ervaren op basis van je prestaties, zonder dat het spel eindigt. En met herbalanceerde persoonlijkheidskeuzes en diepere gespreksmogelijkheden met elk personage, biedt **The New Challengers** een rijke en meeslepende ervaring voor zowel nieuwe spelers als fans van de serie. Dus bereid je voor om de arcadewereld te veroveren en je plek te verdienen in de geschiedenis van het gamen!