Korting €51.99
Genre: Actie Avontuur
EAN: 3760156484693
Reviewscore: 4.2 / 5

Buy now only for €119.99 €68.00
Asterix & Obelix XXL Mega Collector - Nintendo Switch

Bij Toutatis! Ontdek het Asterix & Obelix XXL Mega Collector Pack met niet één, maar twee games! Asterix & Obelix XXL 2 en Asterix & Obelix XXL 3! Maar dat is nog niet alles, want naast de games bevat dit pack ook de Arcade Mini, waarmee je jouw Nintendo Switch in een handomdraai verandert in een arcadekast, en twee prachtige beeldjes van Asterix en Obelix, beide vervaardigd uit hars. **Inhoud Mega Collector's Pack:** - Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menhir game - Asterix & Obelix XXL 2 game - Arcade Mini Asterix & Obelix XXL - Obelix beeldje van hars (15 cm) - Asterix beeldje van hars (15 cm) **Over Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menhir** Stap in de wereld van Asterix & Obelix en beleef een hilarisch avontuur vol actie, humor en vriendschap voor twee spelers! Ontvangen de druïde van het dorp, Panoramix, op een dag een mysterieuze brief van de grote priesteres van Thule? De paniek slaat toe in het vredige dorpje Armorica. Help de Galliërs de bedreiging voor hun volk te ontrafelen en de krachten van de mysterieuze Menhir te beheersen. **Speel samen!** Speel alleen of met een vriend(in) als Asterix & Obelix in een co-op avontuur vol puzzels, actie en teamwork. Ontdek de speciale krachten van de kristallen Menhir! Ontmoet bekende en nieuwe personages in dit spannende avontuur. **Kenmerken:** - Speel voor het eerst met twee spelers in co-op modus - Ontdek de krachten van de kristallen Menhir - Verken levels, ontdek nieuwe opdrachten en verborgen items - Gevuld met humor en leuke referenties naar films, muziek en games **Over Asterix & Obelix XXL 2** Waar is Panoramix gebleven? Ontdek het mysterie in deze actievolle game vol humor en grappige verwijzingen. Stap in de schoenen van Asterix & Obelix in Las Vegum, waar een pretpark wordt gebouwd in naam van Julius Caesar. Los raadsels op, vecht tegen Romeinse legers en ontdek het geheim van Panoramix. **Kenmerken:** - Wissel af tussen Asterix en Obelix - Ontdek een avontuur vol actie en humor - Los raadsels op en ontrafel het mysterie van Las Vegum