Korting €10
Genre: Muziek en Ritmisch
EAN: 5060188672289
Reviewscore: 3.5 / 5

Buy now only for €29.99 €19.99
Avicii Invector Encore Edition - Nintendo Switch

Zweef mee op de ritmische tonen van de ruimte in de intense muziekgame AVICII Invector Encore Edition. AVICII Invector is een meeslepende ritme-actie-ervaring, ontwikkeld in samenwerking met de legendarische DJ. Laat je meevoeren door de vocale melodieën, volg elk ritme en grijp elke beat van 25 van AVICII's grootste hits, waaronder wereldwijde hits als "Without You", "Wake Me Up" en "Lay Me Down". Stap in de schoenen van AVICII en geniet solo van de muzikale reis of creëer de ultieme concertbeleving met je vrienden in opzwepende en competitieve gameplay. Elke track is zorgvuldig ontworpen om perfect samen te vallen met de visuele pracht op het scherm, waarbij je wordt meegenomen op een betoverend avontuur van muzikale verkenning. Vind je ritme, omarm de beat en laat je meevoeren op deze onvergetelijke muzikale reis. Leer en geniet van 25 hits van de onnavolgbare AVICII, verken zes betoverende werelden doordrenkt met prachtige muziek, en daag jezelf uit op drie verschillende moeilijkheidsniveaus. Speel alleen of met maximaal vier vrienden in spannende split-screen multiplayergevechten, en verpletter je persoonlijke highscore om je plaats te veroveren in de wereldwijde klassementen. Duik in een puur, meeslepend verhaal dat de wereldwijd geliefde werken van AVICII viert. Als kers op de taart gaat een deel van de opbrengst naar de Tim Bergling Foundation ter ondersteuning van geestelijke gezondheidsbewustzijn. Mis ook de exclusieve bonus van drie nog aan te kondigen nummers niet! Stort je in de muzikale wereld van AVICII Invector Encore Edition en laat je betoveren door de ongeëvenaarde soundtrack, meeslepende gameplay en eerbetoon aan een muzieklegende.