Korting €21.99
Genre: Visual Novel
EAN: NDG7960388387
Reviewscore: 4.6 / 5

Buy now only for €49.99 €28.00
Bustafellows - Nintendo Switch

Dompel je onder in een visuele roman met prachtige animaties. BUSTAFELLOWS beschikt over hoogwaardige artwork, van personageontwerpen tot achtergrondomgevingen! Jij hebt de controle in handen! Gebruik je betrouwbare notitieblok om informatie en aanwijzingen vast te leggen die van pas zullen komen bij het oplossen van cryptische puzzels. Versier 5 gevaarlijke kerels! Maak kennis met unieke personages en bouw affectie op via een diepgaand interactief systeem. Hoge herspeelbaarheid! Ontgrendel meerdere zijverhalen en eindes door de keuzes en beslissingen die je maakt. Je zult het spel meerdere keren moeten spelen om ze allemaal te ervaren! Luister naar een volledige Japanse stemmencast, met onder andere KENN, Yoshimasa Hosoya en meer. Leiden alle routes naar romantiek? Welk gelukkig einde wacht op jou? Speel om erachter te komen! **PERSONAGES** *Teuta* - de hoofdrolspeler (naam kan worden gewijzigd) Een 21-jarige freelance journalist die in New Sieg werkt. Ze was getuige van de moord op haar broer toen ze jonger was en werd een reporter om gerechtigheid te dienen. Ze bezit een mysterieuze gave waarmee ze kortstondig terug in de tijd kan springen in de lichamen van anderen, en ze gebruikt dit om mensen te helpen en informatie te verzamelen. Ze is slim, vrolijk en heeft een positieve persoonlijkheid. Hoewel ze een reporter is, is ze niet goed in foto's maken. *Limbo Fitzgerald* - een corrupte advocaat Een 27-jarige advocaat. Limbo staat bekend voor het verdedigen van zelfs de zwaarste criminelen. Ondanks dat hij een corrupte advocaat wordt genoemd, is hij buitengewoon bekwaam, populair in de stad en wordt gezien als een held. Hij houdt zich aan zijn eigen interpretatie van de wet en streeft naar gerechtigheid. Limbo is geboren in een zeer rijke familie en heeft een zachtaardige aard. *Shu* - een huurmoordenaar die stiekem andere huurmoordenaars uitschakelt Hij is 28 jaar oud. Shu is een zware roker die zijn geld verdient als huurmoordenaar door andere huurmoordenaars uit te schakelen. Hij is zeer bedreven in vechtsporten en gespecialiseerd in langeafstandsschieten. Hij is de beste scherpschutter in de stad en heeft geen ander doel in het leven dan het doden van degenen op de lijst die zijn pleegouders en mentor hebben achtergelaten. *Helvetica* - een specialist in uiterlijke veranderingen Een 26-jarige plastisch chirurg. Hij is populair in New Sieg, houdt van mooie dingen en beoordeelt voortdurend vrouwen die voorbijkomen op basis van hun uiterlijk. Hij heeft veel ver