Espgaluda II Steelbook Edition (Limited Run Games) - €109.99

Genre: Shoot em Up
EAN: 0810105671254
Reviewscore: 4.4 / 5

Buy now only for €0.00 €109.99
Espgaluda II Steelbook Edition (Limited Run Games) - Nintendo Switch

Espgaluda II Steelbook Edition (Limited Run Games) biedt een meeslepende en intrigerende ervaring voor gamers die dol zijn op schietspellen met een boeiend verhaal. Galuda is een biologisch wapen dat mystiek en mensheid verbindt via alchemie en techniek. Na de ondergang van de militaire natie 'Shinra' door de Galuda's Ageha en Tateha, duikt 'Soma' op met de kunstmatige krachten van Galuda, na een spannend experiment. Het verhaal volgt de enige geboren Galuda, 'Asagi', die betrokken is bij een koningsmoordoor. 'Tsubame' en 'Janome' zijn ook kunstmatige Galuda die Asagi achtervolgen, terwijl Ageha en Tateha de tragedie proberen te stoppen door Asagi te redden. Het kenmerkende gevechtssysteem van Espgaluda II ontrafelt de uiterste krachten van Galuda met 'Ascension' en 'Awakening Death World'. Wanneer geactiveerd, creëert het een beschermende barrière die de tijd vertraagt, waardoor spelers zelfs de snelste kogels kunnen ontwijken en hoog te scoren. Een geïntegreerd aanvals- en verdedigingsspel voor gamers van alle niveaus. Enkele kenmerken van het spel zijn onder andere: - Drie karakters met unieke aanvalsstijlen - Beginners- en arrangementmodi - Verbluffend arcade- en spelmodus - Nieuwe spelregels en black label-versie met toegevoegd meisje - Verticale scherminstellingsopties - Oog- en oorstrelende game-ervaring, dankzij geluiden van gerenommeerde makers zoals Manabu Namiki. De Steelbook Edition van Espgaluda II bevat een fysieke kopie van het spel voor de Nintendo Switch, een stijlvolle SteelBook en een Slipcover voor de ultieme gamerservaring. Succes en geniet van het avontuur in de betoverende wereld van Espgaluda II!