Evil Nun The Broken Mask Unholy Edition - €29.99

Genre: Actie Avontuur
EAN: 8437024411963
Reviewscore: 3.6 / 5

Buy at Nedgame.nl now only for €30.99 €29.99
Evil Nun The Broken Mask Unholy Edition - Nintendo Switch

Evil Nun: The Broken Mask Unholy Edition is een uiterst spannende survival horror-game die spelers uitdaagt om te ontsnappen uit de angstaanjagende muren van de Eagle Junior High School. Gemaakt door de getalenteerde ontwikkelaars van Keplerians Horror Games, heeft deze titel een grote schare fans weten te winnen met bijna 100 miljoen downloads wereldwijd. Dit unieke avontuur is nu beschikbaar voor pc en consoles, met een nieuwe uitstraling en verbeterde gameplay-elementen.

Wat bevat deze Unholy Edition?
De Unholy Edition is een uitgebreide versie van het basisspel en biedt een speciaal ontworpen cover en een digitale soundtrack die de huiveringwekkende sfeer van het spel perfect vastlegt. Deze editie tilt de ervaring naar een hoger niveau en is perfect voor zowel nieuwe spelers als oude fans.

Welkom bij Eagle Junior High School
De speler wordt uitgekozen om deel te nemen aan een religieus zomerkamp, dat in eerste instantie aantrekkelijk lijkt. Echter, bij aankomst blijkt het een psychologische oplichterij te zijn. Je bevindt je in een verlaten school, waar de duistere zuster Madeline alles probeert te doen om je gevangen te houden. Het is aan jou om te ontsnappen, maar je bent niet alleen. Andere kinderen zijn ook gevangen en het is aan jou om het mysterie van de school en haar sinistere bewaker te ontrafelen.

Doolhof van mogelijkheden
Het belangrijkste doel van de game is om alle onderdelen te verzamelen en het mysterieuze masker te herstellen. Dit vereist creatief denken en het oplossen van talrijke puzzels en geheimen die verspreid zijn over de school. Maar pas op! Zuster Madeline volgt je op de voet, en haar enorme hamer staat altijd klaar om je te straffen als je niet voorzichtig bent.

Hoofdstukken, ontsnappingen en mysteries
Met zes hoofdstukken, drie verschillende ontsnappingsroutes, en talrijke mysteries om te ontrafelen, biedt Evil Nun: The Broken Mask Unholy Edition een uitdagende en meeslepende ervaring. Iedere deur die je opent kan een nieuw verhaal onthullen, en de spanning stijgt met elke stap die je zet in deze spookachtige school. Spelers zullen worden uitgedaagd door verschillende moeilijkheidsgraden, minigames, en intrigerende puzzels die in het spel zijn geïntegreerd.

De legende van de boze non
De gamer genre is nog nooit zo opwindend geweest als met Evil Nun. De combinatie van een gruwelijk verhaal, angstaanjagende graphics, en meeslepende gameplay maakt het tot een must-play voor horror-liefhebbers. Ben jij klaar om het hoofd te bieden aan de gruwelen die deze naar verluidt kwaadaardige non in petto heeft?

Bereid je voor op een avontuur dat je hart sneller laat kloppen en je de rillingen bezorgt. Ontdek de geheimen van de Eagle Junior High School en bewijs dat jij sterk genoeg bent om zuster Madeline te slim af te zijn!