Genre: Game Compilaties
EAN: 0819976029812
Reviewscore: 4.6 / 5

Buy now only for €0.00 €49.99
Mutant Mudds Collection (Limited Run Games) - Nintendo Switch

Mutant Mudds Collection (Limited Run Games): Ontdek een Drievoudige Dosering van Modderig Plezier!

Maak je klaar om de ultieme collectie van modderige spellen te ervaren, allemaal samengebracht onder één dak! Het Mutant Mudds Collection voor de Nintendo Switch™ biedt niet alleen de bekroonde Mutant Mudds Deluxe en Mutant Mudds Super Uitdaging, maar introduceert ook een gloednieuw spel in de mix - Mudd Blocks! Duik opnieuw in de opwindende wereld van Mutant Mudds en laat je verrassen door het explosieve puzzelplezier van Mudd Blocks.

1. MUTANT MUDDS DELUXE

Ben je dol op pixels en platformgames? Heb je een zwak voor het 8-bit- en 16-bit-tijdperk? Dan is Mutant Mudds Deluxe de game voor jou! Met 80 levels boordevol pixels en platformactie, brengt deze '12-bit' actieplatformer uren speelplezier. Stap in de schoenen van Max, een 2D-sprite met een jetpack waarmee hij tussen voorgrond en achtergrond kan springen, en trotseer de gemuteerde modderige vijanden om mysterieuze Water Sprites te verzamelen en de wereld te redden. Met retro pixelkunst en meeslepende gameplay is Mutant Mudds Deluxe een ware traktatie voor liefhebbers van het genre.

2. MUTANT MUDDS SUPER UITDAGING

Mutant Mudds Super Uitdaging neemt de uitdaging naar een hoger niveau met meer dan 40 levels vol gemuteerde mudds en uitdagende baasgevechten. Ga op een epische reis om de oorspronkelijke bron van alle ellende te vernietigen terwijl je vijf nieuwe werelden verkent, elk met levendige neo-retro pixelart en meeslepende chiptune-muziek. Met nieuwe power-ups en geheimen om te ontdekken, test deze game je vaardigheden en reflexen tot het uiterste. Ben jij klaar voor de superuitdaging?

3. MUDD BLOCKS

Alsof dat nog niet genoeg is, voegt Mudd Blocks een geheel nieuwe dimensie toe aan het Mutant Mudds universum! Bestook een horde mutanten in blokvorm van onderaf met waterbommen en test je reflexen en puzzeloplossend vermogen. Ga solo voor de hoogste score, werk samen in coöp voor twee spelers, of daag elkaar uit in andere unieke speelmodi zoals Numbers en Rescue. De mogelijkheden zijn eindeloos in dit spannende puzzelspel met een modderige twist!

Met de Mutant Mudds Collection geniet je van een drievoudige dosis nostalgisch plezier op je Nintendo Switch™. Dompel jezelf onder in de modderige wereld van Max en beleef een avontuur vol actie, platformactie en puzzelplezier. Ben jij klaar om de mutanten te verslaan en de dag te redden