Korting €5.99
Genre: RPG
EAN: 8881300172138
Reviewscore: 4.1 / 5

Buy now only for €49.99 €44.00
Quest of Dungeons - Nintendo Switch

Quest of Dungeons is een meeslepende turn-based dungeon crawler met een prachtige 16-bit retro-look. In het spel heeft een duistere macht al het licht gestolen, en nu is het aan jou om zijn schuilplaats te betreden en hem te verslaan. Kies uit verschillende rollen zoals krijger, magiër, assassijn of sjamaan en verken mysterieuze kerkers, versla angstaanjagende vijanden en verzamel alles wat je nodig hebt om te overleven. Ontdek nieuwe vaardigheden uit boekdelen die je tijdens je avonturen tegenkomt en verkoop gevonden voorwerpen in winkels om meer kracht te vergaren. Quest of Dungeons biedt altijd een unieke spelervaring! De levels zijn dynamisch gegenereerd, wat betekent dat vijanden en schatten altijd ergens anders te vinden zijn. Verken eindeloze kerkers, vecht tegen angstaanjagende eindbazen en voltooi uitdagende zoektochten. Kenmerken van het spel zijn onder andere: - Dynamisch gegenereerde levels - Een breed scala aan wapens om te ontdekken - EPische eindbazen om te overwinnen - Fascinerende zoektochten in de donkere diepten van de kerkers - Vier uitdagende moeilijkheidsgraden om je vaardigheden op de proef te stellen - Permadeath - Als je sterft, is het game over, man. Game over! - Handel wapens en voorwerpen in de winkel - Vergelijk je voortgang met die van je vrienden* Neem de uitdaging aan en duik in de wereld van Quest of Dungeons voor een spannend avontuur boordevol actie en mysteries! Veel succes, avonturier! *Opmerking: functie van vergelijkende voortgang met vrienden mogelijk afhankelijk van gameplatform.