Sense - A Cyberpunk Ghost Story - €49.99

Genre: Survival Horror
EAN: 0742839255182
Reviewscore: 3.8 / 5

Buy now only for €0.00 €49.99
Sense - A Cyberpunk Ghost Story - Nintendo Switch

Sense - A Cyberpunk Ghost Story is een opwindende videogame die volop inspiratie haalt uit klassieke adventuregames en het survival-horrorgenre. Deze game zweert bij het opwekken van langzame, huiveringwekkende emoties, in plaats van te focussen op overdreven actie en schrikeffecten. Stap in een futuristische wereld waar tempo, sfeer en verhaal centraal staan. Verken in 2.5D-omgevingen, los puzzels op en kom oog in oog te staan met spookachtige verschijningen die zich voordoen als paranormale storingen in de realiteit. In het jaar 2083 wordt Mei Lin Mak, een jonge vrouw uit Neo Hongkong, meegetrokken in een draaikolk van bovennatuurlijke verschrikkingen. Terwijl Mei een eeuwenoud mysterie ontrafelt, wordt ze geconfronteerd met de noodzaak om haar perceptie van de werkelijkheid te herzien en zelfs haar cybernetische ogen te wantrouwen. De met neon verlichte ruïnes van de Chong Sing-appartementen in het cyberpunk-landschap herbergen een angstaanjagend geheim doordrenkt met Chinese folklore en industriële toekomstvisies. Om aan deze nachtmerrie te ontsnappen, moet Mei Lin dieper in dit complex duiken, de verhalen van 14 verloren zielen reconstrueren en de waarheid achter haar familievloek achterhalen. Belangrijkste kenmerken van Sense - A Cyberpunk Ghost Story: - Overleef de horror met behulp van adventuremechanismen en verkenning. - Laat je betoveren door de prachtige, erotische handgeschilderde kunststijl met invloeden uit zowel het oosten als het westen. - Ontgrendel extra outfits die de interacties in de game kunnen veranderen. - Houd de meeslepende verhaallijnen bij met de handige dagboekfunctie. - Verken verschillende New Game+-modi, alternatieve eindes en verborgen extra's! - Geniet van de meeslepende sfeer met een aangrijpende volledige soundtrack. Sense - A Cyberpunk Ghost Story is een unieke ervaring voor gamers die houden van mysterie, cyberpunk-sferen en bovennatuurlijke horror. Ben jij klaar om de waarheid te ontdekken in de duisternis van Neo Hongkong?