Korting €11.99
Genre: Zingen
EAN: 4020628611477
Reviewscore: 3.9 / 5

Buy now only for €69.99 €58.00
Let's Sing 2024 + 2 Microphones - Nintendo Switch

Let's Sing 2024 is de ultieme karaoke-ervaring voor thuis, gevuld met kaskrakers en tijdloze klassiekers die jou en je vrienden uit volle borst laten meezingen. Betreed de schijnwerpers met de gloednieuwe carrièremodus en schitter als een echte ster. Word een VIP en verleg je zanggrenzen met een uitgebreide selectie nummers online. Beleef tevens online seizoensevenementen in het Let's Sing Fest en doe mee aan het eindeloze karaokefeest, waarbij je met mensen van over de hele wereld deelneemt. Zing mee met je favoriete hits van het moment of klassiekers uit de nieuwe songcatalogus met 35 leuke en populaire nummers. Laat je gaan met hits zoals 'When You're Gone' van Shawn Mendes, 'Dynamite' van BTS, 'Million Dollar Baby' van Ava Max of 'abc (nicer)' van GAYLE. Of geniet van lokale favorieten zoals 'In My Blood' van The Veronicas, 'Where The Wild Roses Grow' van Nick Cave & The Bad Seeds feat. Kylie Minogue of 'Better Be Home Soon' van Crowded House. De keuze is aan jou! Het is tijd om te schitteren! - **Spelmodi:** Career, Classic, Feat., Let's Sing Fest - Bouw je droomcarrière als superster op in de carrièremodus, een nieuw avontuurlijk verhaal voor solo-spelers. - Doe mee aan Let's Sing Fest, de ultieme uitdaging voor solo-artiesten, en neem het online op tegen tientallen zangers in een spannende battle. Hier vind je een dynamische ranglijst en extra feedback over andere artiesten. - Creëer je eigen unieke online persona met uitgebreide tools om je avatar aan te passen, van uiterlijk tot zelfs de bewegingen van je avatar. - Geen microfoon? Geen probleem! Transformeer je smartphone met de officiële Let's Sing-app in een microfoon, organiseer een feestje, pas je avatar aan en meer! - Speel met maximaal vier spelers. - Breid je bibliotheek uit met de VIP Pass! - Speel met maximaal 2 microfoons of met 4 spelers via de officiële Let's Sing app!